אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.
כאשר אתם מפרסמים נכס באינטרנט כדאי אולי לעצור רגע ולהערך טוב יותר על מנת לשפר את סיכויי מכירת הבית.
טעות נפוצה לחשוב שהבית יקרוץ לכולם. באמצעות ניתוח היתרונות והקסם המיוחד של הבית והשכונה, ניתן למקד את קהל היעד ולשווק את הבית בהתאם.
זכרו אתם מוכרים חלום. אם מישהו יוכל לדמיין את עצמו גר בבית מבעד לתמונות והטקסט שפרסמתם. אתם בדרך הנכונה.
התמונות שאתם מפרסמים אומרות הכל. חשוב שהתמונות יהיו מקצועיות.
הבית צריך להיות נקי ומסודר. יש לשלב פרחים ואביזרים יוצרי אווירה אחרים, על מנת ליצור את הסטייל הנכון.
ראו כיצד אחרים מפרסמים בתים דומים לזה שאתם מוכרים, זה יתן לכם מספר רעיונות.
התייעצו עם אנשים בסביבתכם מה דעתם. דברים שרואים משם לא רואים מכאן.
קדמו את האזור, ציינו בתי ספר, מרכזי קניות, פארקים, מסעדות כל אלה מוכרים איכות חיים. צרוף פרטים כאלה מכפילים את הבאז-וורדס במנועי החיפוש.
ציינו גישה מכבישים וצמתים ראשיים.
הדגשו את היתרונות של הנכס כמו חדרים מרווחים, שיפוץ שנעשה, חצר מגודרת או כל פלוס חשוב אחר.
אפשרו לגולשים לכתוב לכם באמצעות דואר אלקטרוני או טופס משוב. זו דרך מצויינת לדעת מה הלקוחות הפוטנציאלים חושבים.
אלון רחמים - סוכן נדל"ן.
www.ar.re1.us
054-7643477