חטיפי ניהול לסוכן הנדל``ן


חטיפי ניהול לסוכן הנדל``ן

נכתב על ידי Alon (03/02/07, 02:35:08)

שיווק זה פרספקטיבה


כאשר אתם עורכים את התכנים השיווקיים שלכם באתר האינטרנט, מודעות בעיתון, גלויה פרסומית וכ"ו אתם בוודאי מצפים לקבל נכסים וקונים חדשים. זאת קרוב לוודאי הסיבה העיקרית שאתם משקיעים סכומי כסף שעמלתם כדי להרוויח. אם התמורה למאמץ ולהשקעה מאכזבים, שאלו את עצמיכם את השאלות הבאות:


1. האם אתם מספרים ללקוחות המיועדים שלכם כמה "אדירים" אתם?
2. האם אתם מצרפים תמונה צבעונית גדולה של עצמיכם?
3. האם אתם מדברים על הפרסים הגדולים שזכיתם?


אם עניתם "כן" על שאלות אלה, זו ככול הנראה הסיבה הגדולה מדוע אינכם מצליחים לקבל את כמות הפניות שקיוויתם. בזה שתמקדו את המסרים השיווקים בצרכי הלקוח, תגדילו את התמורה להשקעה. מה הוא השרות שאתם מציעים על מנת לסייע ללקוחותיכם, אשר רוצים למכור או לקנות בית? עליכם להראות להם את היתרון שבלעבוד אתכם ומה אתם עושים עבורם.


מנטרה:
העסק שלי יצמח אם איישם תוכנית שיווקית שמתמקדת בשרות צורכי הלקוחות הקיימים והמיועדים שלי ולא בי עצמי.


by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


תקציב נגד עלות

נכתב על ידי Alon (03/11/07, 04:19:28)

תקציב נגד עלות


האם בכלל הכנת תקציב עבור העסק שלך, השנה?
האם התקציב שהכנת הביא בחשבון את ההבדלים שבין עלויות אסטרטגיות ועלויות שאינן אסטרטגיות?
האם אתה מנתח את ההוצאות הכספיות שלך במטרה לזהות לאיזו קטגוריה כל הוצאה שייכת.


כדי שתוכל למקד טוב יותר את מאמצי תהליך הכנת התקציב העסקי שלך ולקבל את מקסימום ההחזר כתוצאה מההשקעה הכספית שלך, חשוב שתבין מהן הקטגוריות שמרכיבות את ההוצאות שלך ותדע לשייך כל הוצאה לקטגוריה שלה. אם אינך בטוח בסוף כל חודש, האם אתה מנהל את ההוצאות הכספיות שלך בצורה אחראית, שאל את עצמיך את השאלות הבאות:


1. האם ההוצאת הכספיות שלך אכן מייצרות עבורך הכנסה?
2. האם בשורה התחתונה אתה רואה שיפור?
3. האם בחנת כיצד ביטול או הפחתה של כל הוצאה והוצאה תשפיע על העובדים או הלקוחות שלך?


אם ענית בשלילה לשאלות אלה, זו ככול הנראה הסיבה העקרית מדוע הרווח הנקי שלך לא מתקדם בכיוון הרצוי. בזה שתתמקד בהוצאות האסטרטגיות והלא אסטרטגיות שלך תוציא פחות כסף בזמן שתשפר את השורה התחתונה. התקציב שלך בוודאי יכלול הוצאות אסטרטגיות ולא אסטרטגיות אבל עליך להצדיק מדוע הוצאה שאינה אסטרטגית אכן חיונית.


מנטרה:
אני מנתח את התקציב שלי וממיין כל הוצאה והוצאה להוצאה אסטרטגית ולא אסטרטגית. מעקב שיטתי אחר ההוצאות הכספיות של העסק שלי, מביא להגדלת הרווח הנקי.




by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


ניהול זמן

נכתב על ידי Alon (03/11/07, 15:32:59)

ניהול זמן


אחד המפתחות הנחוצים על מנת להריץ בהצלחה את העסק שלכם כסוכני נדל"ן הוא, לוודא שאתם ממוקדים בפעילויות שמייצרות עבורכם דולרים. על למנת לוודא שאכן אתם מתנהלים כראוי אתם חייבים לנהל סדר יום, כל יום. כלי נהדר שיכול לעזור לכל במשימה הוא... ניחשתם נכון, היומן. יומן יסייע לכם לשריין זמן עבור התחייבויות ופגישות שאתם מקיימים בקביעות במשך השבוע. להלן מספר טיפים, במספר דברים יסודיים שכדאי לכם לזכור ולהביא בחשבון כאשר אתם יוצרים את סדר היום השבועי ביומן שלכם.


האם סדר היום שלכם כולל גיוס נכסים?
האם אתם מתייחסים לגיוס נכסים כאל פגישה?
האם אתם מקצים זמן לפגישות?
האם אתם לוקחים יום חופש?
האם אתם מקצים זמן למטלות משרדיות?


בכך שתנהלו סדר יום באמצעות יומן ותשריינו זמנים לגיוס נכסים, פגישות, מטלות משרדיות וכ"ו. תוכלו להתמקד יותר זמן בפעיליות פרודוקטיביות שיביאו לכם דולרים.


מנטרה:
אני מנהל סדר יום באמצעות יומן ומשריין זמנים עבור גיוס נכסים, פגישות, מטלות משרדיות ופעיליות אחרות שאני מבצע על בסיס שבועי. בזה שאני עוקב אחר סדר היום שביומן אני יכול למקד יותר זמן בפעיליות שמביאות לי דולרים.




by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


90 יום מראש להצלחה

נכתב על ידי Alon (03/12/07, 02:01:38)


90 יום מראש להצלחה


סוכני נדל"ן רבים לא הפנימו את העובדה שמה שהם עושים היום, ישפיע על העסק שלהם בעוד 90 יום. אז אם אתם יושבים ומבצעים מטלות משרדיות, מקדמים נושאים שונים וכ"ו אבל נמנעים מלגייס נכסים. אתם תרגישו את תוצאות המחדל בעוד 90 יום מהיום. על מנת ליצור עסק והכנסה יציבים, אתם חייבים להתמיד בגיוס נכסים ולחזור ללקוחותיכם. אם אינכם בטוחים שאתם מתנהלים כהלכה היום על מנת להבטיח לעצמיכם הכנסה יציבה, שאלו את השאלות הבאות:


1. האם אתם מקדישים לפחות שעה ביום לטלמיטינג גיוס נכסים?
2. האם אתם נמצאים בקשר עם לקוחותיכם בקביעות?
3. האם אתם מבקשים מאנשי "מרכז ההשפעה" שלכם לסייע לכם בבניית העסק?


אם השבתם "לא" לאחת מהשאלות הללו, קרוב לוודאי שאין לכם תוכנית מוגדרת שתבטיח לכם הצלחה. בכך שתתמסרו לאותם דברים מהותיים בעסק שלכם כסוכני נדל"ן כגון, גיוס נכסים ושמירה על קשר קבוע עם הלקוחות ואנשי מרכז ההשפעה שעכם, תראו תוצאות למאמציכם בצורה של תפוקה גדולה יותר.



מנטרה:
אני מיישם תוכנית עבודה שכוללת גיוס נכסים לפחות שעה אחת מידי יום. אני שומר על קשר עם לקוחותי בקביעות. אני ממריץ את אנשי מרכז ההשפעה שלי לעזור לי בבניית העסק שלי לקבלת יותר הפניות מצדם. אני משקיע בהצלחת העסק שלי מידי יום. ההשקעה שלי בפעילויות הללו עוזרות לי להגדיל את הכנסותי.


by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


גישה חיובית מושכת הצלחה.

נכתב על ידי Alon (03/13/07, 18:29:29)

גישה חיובית מושכת הצלחה.


אם אתם סוכני נדל"ן שרוצים להצליח השנה, הפסיקו לשמוע "למומחה המשרד" שנמצא כאן כבר שנים עם גישה שלילית בנוגע למצב השוק. במקום זה הקשיבו לסוכני הנדל"ן המובילים שיודעים שהצלחה הינה תוצאה ישירה, של הלך הרוח שלכם. אם תאמינו שהשוק לא טוב, זה בדיוק מה שתקבלו! אז אם אתם רוצים להצליח השנה שאלו את עצמיכם את השאלות הבאות:


1. האם אתם מקשיבים "למומחה המשרד"?
2. האם אתם מודאגים בקשר למצב השוק?
3. האם חסר לכם את המיקוד והדיסיפלינה להשאר חיוביים?

אם עניתם "כן" לאחת מהשאלות הללו ככול הנראה עליכם לפתח הלך רוח של מצליחנים כאן ועכשיו. כדי להצליח אתם חייבים להיות חיוביים ולהאמין שאתם ורק אתם, אחראיים עבור ההצלחה של עצמיכם.


מנטרה:
אני לוקח שליטה על ההצלחה שלי. אני שומר על גישה חיובית. גישה חיובית מושכת אלי עסקים.


by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


פתרון בעיות

נכתב על ידי Alon (03/14/07, 00:23:36)

פתרון בעיות


גם סוכני נדל"ן אינם פתורים מההתמודדות עם בעיות וקשיים המפריעים להם להשיג את מטרותיהם. רבים אינם אוהבים להכנס לקונפליקטים ונמנעים מלפתור בעיות, בתקווה שהבעיות פשוט תעלמנה מעצמן. במקום זאת, פעמים רבות ההזנחה גורמת לבעיה המקורית לגדול ולגדול. אם גם אתם מרגישים שההתמודדות שלכם עם בעיות לוקה בחסר, שאלו את עצמיכם את השאלות הבאות:


1. האם אתם נמנעים מהתמודדות?
2. האם האתם מזהים אצלכם נטיה לקוות שהבעיות תפתרנה מעצמן?
3. האם אתם מקדישים זמן כדי לבחון מה עליכם לעשות בנוגע למשבר?


אם עניתם "כן" לאחת מהשאלות הללו, ככול הנראה הינכם נמנעים מלפתור בעיות ומאפשרים לבעיות לצאת משליטה. בכך שתפתחו מיומנויות לזהות ולמצוא פתרונות לבעיות, העסק שלכם ירוץ בצורה חלקה יותר.


מנטרה:
אני לא יאחר להתמודד עם בעיות. בכך שאני אתמודד עם הבעיות בזמן, אני אשלוט בבעיות במקום שהבעיות ישלטו בי. בזה שאשאר חיובי וממוקד בפתרונות, אבנה את העסק שלי בהצלחה. גישתי החיובית תמשוך אנשים חיוביים והעסק שלי ישגשג.


by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


כל קושי נושא עימו את האמצעי להתגבר עליו.


כיצד להפוך יותר פניות מהאינטרנט ליותר לקוחות?

נכתב על ידי Alon (03/15/07, 03:45:01)

כיצד להפוך יותר פניות מהאינטרנט ליותר לקוחות?


אז יש לך אתר אינטרנט אשר מביא לכם פניות אבל, אינכם הופכים אותם ללקוחות. אחת הטעויות הגדולות ביותר שסוכנים עושים היא שלוקח להם יותר מידי זמן להשיב לפניה שבאה דרך האינטרנט. אם הינכם חשים שאינכם מקבלים את התוצאות שאתם רוצים מהאינטרנט, שאלו את עצמיכם את השאלות הבאות:


1. האם אתם משיבים מייד לפניות שהתקבלו דרך האינטרנט?
2. האם אתם בודקים את הדואר האלקטרוני מידי יום?
3. האם האתר שלכם כולל שרות "סוכן חכם"?


אם עניתם "לא" לאחת או יותר מהשאלות הללו, ככול הנראה אינכם מטפלים בפניות דרך האינטרנט בזמן ובצורה יעילה. בעידן האינטרנט אתם חייבים להשיב באופן מיידי למשובים של לקוחות דרך האינטרנט.


מנטרה:
אני אשיב לפניות דרך האינטרנט באופן מיידי. אני איישם מערכת שמספקת ללקוחות שלי עידכוני מידע בעל ערך בזמן אמת. השבחת מערך שרות הלקוחות, מביאה להגדלת הרווחים של העסק שלי כסוכן נדל"ן.


by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


 


לצפייה במצגת הקליקו כאן!!!


התוכנית האסטרטגית האישית שלך.

נכתב על ידי Alon (03/16/07, 04:10:06)


התוכנית האסטרטגית האישית שלך.


מדוע בחרתם להיות סוכני נדל"ן? האם בעד הכסף? אולי בעד החופש? או שרציתם להקדיש יותר זמן למשפחתכם? לא חשוב מה הסיבה, קבלתם החלטה לעבוד בעצמכם ולהיות הבוסים של עצמכם ,ללכת אחר השאיפות והחלום לבטחון כלכלי. ואם תחת זאת אינכם משיגים את את מטרתכם, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:


1. האם הרווחים שלכם מכסים את הצרכים שלכם?
2. האם אתם אכן מסוגלים להקדיש יותר זמן למשפחתכם מאשר לפני שהפכתם לסוכני נדל"ן?
3. האם יש לכם תוכנית במטרה להרוויח יותר כסף בפחות זמן?


אם עניתם "לא" לאחת או יותר מהשאלות הללו, ככול הנראה שעדיין אין לכם תוכנית אסטרטגית אישית, למקסם את הזמן שלכם ולהתמקד בפעיליות פרודוקטיביות כספית. בכך שלקחתם את התפקיד להיות הבוס של עצמכם, אתם מוצאים שאתם לוקחים יותר מידי זמן מחוץ לעבודה, מתקשים להתמסר לעבודה ובלי לשים לב מבזבזים זמן רב על שטויות ומצד שני דואגים נורא, בנוגע לכסף עד כדי כך שאתם קופאים מפחד. אם הסימפטומים האלה מוכרים לכם, אתם צריכים תוכנית אסטרטגית אישית.


מנטרה:
אני אכין תוכנית אסטרטגית אישית. בכך שאוודה שאני עובד בהתאם למטרות שאני הצבתי ושסדר העדיפויות שלי נכון, אהיה ממוקד יותר בהצלחה. אני לא אשתייך לאותם מתווכים "שנמנעים לתכנן" אני אתכנן את עבודתי ויעבוד על תוכניתי.


 


by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


גיוס נכסים

נכתב על ידי Alon (03/20/07, 23:28:13)

גיוס נכסים


זה עתה גייסת בית בבלעדיות ובתוך פחות משבוע הוא נמכר. אתה יודע שעשית עבודה יוצאת מהכלל. פרסמת את הנכס בתוך 24 שעות מרגע שהוא גוייס בבלעדיות. דאגת לשלוח גלוייה לכל רשימת המתווכים בסביבה, אודות הנכס שאתה מייצג ובצעת את כל שאר פעולות השיווק אחת לאחת. ועדיין לא קבלת מהלקוחות המרוצים שלך, לא הפנייה ולא מכתב המלצה. מה קרה? אם אינך בטוח מדוע לא קבלת מכתב המלצה או הפנייה מהלקוחות שמאוד מרוצים מהשרות שלך, שאל את עצמיך את השאלות הבאות:


1. האם בקשת הפניה?
2. האם בקשת מכתב המלצה?
3. האם ציפת שהלקוח שלך יציע לכתוב עבורך מכתב המלצה ובו בעת יתן לך רשימה של בני משפחה וחברים שעשויים להזדקק לשרותיך?


אם ענית "לא" לשתי השאלות הראשונות ו "כן" לשאלה האחרונה, זו ככול הנראה הסיבה מדוע אינך מקבל מכתבי המלצה והפניות מלקוחותיך. אין זה מציאותי לצפות מהלקוחות שלך לספק לך מכתבי המלצה והפניות אם אינם מודעים לעובדה שאתה מעוניין בכך.



מנטרה:
אני אבקש מלקוחותי לתת לי מכתבי המלצה והפניות לבני משפחה, חברים ומכרים שעשויים להזדקק לשרותי.




by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


סיוע חיצוני

נכתב על ידי Alon (03/26/07, 01:32:46)


סיוע חיצוני


העסק שלך גדל, יש לך לקוחות חדשים, אתה יוצר יותר הפניות ועדיין לא מספיק על מנת להצדיק העסקתה של מזכירה במשרה מלאה. אתה מוצא את עצמך עושה יותר ויותר עבודות אדמיניסטרטיביות ולא מוצא זמן לעבודת שטח מקצועית. אם זה נשמע לך מוכר, הגיע הזמן לשאול את עצמך את השאלות הבאות:


1. האם הזמן שלך מוקדש לפעילויות שמכניסות לך כסף?
2. האם אתה מנהל מעקב אחר כל הפרטים של הקונים והמוכרים שלך?
3. האם אתה מספק ללקוחותיך את רמת השרות שהם מצפים ואתה רוצה?


אם ענית "לא" לאחת מהשאלות הנ"ל, ככול הנראה שהעסק שלך כסוכן נדל"ן הגיע לשלב שבו עזרה מתבקשת. הסיוע דרוש על מנת שתוכל להמשיך ולהיות נוכח תכלס בשטח. אחת הדרכים להתמודד עם הצורך לעזרה, היא לשכור שרותי משרד. בצורה הזו אתה משלם רק עבור השעות שאתה צריך ותתפנה להתמקד בפעילויות מקצועיות פרודוקטיביות.


מנטרה:
אני אסקור את העסק שלי ואם ידרש אני אשכור את שרותי משרד חיצוני לביצוע המטלות האדמיניסטרטיביות ובכך, אוכל להתמקד בעבודת השטח המקצועיות שמכניסות לי כסף.




by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


הצבת גבולות לעבודה

נכתב על ידי Alon (04/09/07, 00:23:30)

הצבת גבולות לעבודה


כאשר העסק שלך כסוכן נדל"ן גדל, לעיתים אתה כבר לא בטוח אם העסק שייך לך או שאתה שייך לעסק. חשוב להציב גבולות בין העבודה לזמן הפרטי.


עם חדירת הטכנולוגיה לחיינו הפרטיים ולעסקים שלנו, זה כל כך קל להיות זמין 24 שעות ביממה שבע ימים בשבוע. אתה בקלות יכול לקבל מידע, לקבוע לקבוע פגישות, לבצע שיחות וכ"ו. בלי לשים לב אינך מבחין היכן הקו בו העבודה מסתיימת או אם בכלל קו כזה קיים.


אם אתה לא באמת יודע מתי יום העבודה שלך מסתיים, עליך לשאול את עצמיך את השאלות הבאות:


1. האם העסק שלך השתלט עליך?
2. האם אתה מותש בסוף יום העבודה?
3. האם אתה מבטל תוכניות משפחתיות כדי לטפל בלקוחות?


אם ענית "כן" לאחת או יותר מהשאלות הנ"ל, ככול הנראה שלא הגדרת גבולות לעבודה. בזה שאתה לא מציב גבולות לעבודה, אתה מאפשר לאחרים לשלוט בזמן שלך. הצבת גבולות מאוזנת תאפשר לך לפתח את העסק שלך ולשמור על חיים מאוזנים.


מנטרה:
אני אציב גבולות לעבודה. אתפוס שליטה על סדר היום שלי ואהיה אחראי לאופן שבו אבחר לבלות את הזמן. באמצעות הצבת גבולות מאוזנת, אוכל להתמקד בלקוחותי ולספק שרות מעולה מבלי לפגוע בחיי המשפחה, חיי חברה ועיסוק בתחביבים.


by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1


חיבור, להצלחה.

נכתב על ידי Alon (04/10/07, 06:30:58)

חיבור להצלחה.



אחד המפתחות להצלחה הוא לדעת מה לומר כאשר אתה עומד בפני לקוח. בכך שתעשה שימוש בטקסטים מוכחים אשר עוצבו לשקף את הצורך של הלקוח, תשפר את הקומיניקציה שלך אם הלקוח. אם אתה מרגיש שאתה לא מצליח להסביר את עצמיך ללקוח, שאל את עצמיך את השאלות הבאות:



1. האם אתה עושה שימוש בטקסטים מוכנים?
2. האם אתה משוחרר בעת שיחה עם לקוח?
3. האם אתה יודע מה לומר?



אם ענית "לא" לאחת או יותר מהשאלות הנ"ל, ככול הנראה שאינך עושה שימוש בטקסטים שיסייעו לך. בכך שתקח את הזמן ללמוד ולתרגל, את הטקסטים הנכונים הקומיניקציה שלך עם הלקוח תשתפר וכך גם הצלחתך.



מנטרה:
אני אקח את הזמן ללמוד ולתרגל טקסטים. אני אתרגל לפחות 30 דקות מידי יום. הבטחון שלי יגדל ככול שאתרגל יותר לומר את הטקסטים שלי.


by: Bob Corcoran’s



מתורגם על ידי: אלון רחמים - RE/1